Uw factuur
In veel gevallen wordt uw behandeling rechtstreeks door ons gedeclareerd bij uw zorgverzekeraar. Als dit niet mogelijk is, dan krijgt u zelf een factuur voor de behandeling toegestuurd. Betaal deze factuur binnen 28 dagen. Als het om een verzekerde behandeling gaat, kunt u dit bedrag vervolgens zelf declareren bij uw zorgverzekeraar.
De facturen die vanuit ons worden verstuurd, zijn opgesteld volgens de richtlijnen van de Nederlandse Zorgautoriteit (NZa).
Vragen over uw ontvangen factuur
Heeft u vragen over uw factuur, bekijk dan onze veelgestelde vragen. Staat uw vraag hier niet tussen, dan kunt u contact opnemen met onze afdeling Zorgadministratie. U kunt een e-mail sturen naar zorgadministratie@rijnstate.nl of bel dinsdag tot en met donderdag tussen 9.00 en 12.00 uur naar 088 - 005 5734.
Vragen over de vergoeding van uw behandeling
Heeft u vragen over de vergoeding van uw behandeling? Neem dan contact op met uw zorgverzekeraar. Deze kan u voorlichten over de vergoedingen die gelden voor uw zorgpolis. Algemene informatie over zorgverzekeringen is ook te vinden op de website van de rijksoverheid.