1. Persoonlijke gegevens
Mijn Rijnstate
Twee verpleegkundigen staand met handen in de zij en liften op de achtergrond

Persoonlijke gegevens

Ja, dat kan. Op Mijn Rijnstate bij ‘Persoonlijke gegevens’ kunt u een aantal gegevens direct aanpassen via de knop ‘Wijzigen’.

Verzekeringsgegevens

Uw verzekeringsgegevens kunt u niet aanpassen op Mijn Rijnstate. U kunt deze alleen laten aanpassen bij de Registratiebalie op een van de locaties van Rijnstate. Daarvoor heeft u een geldig legitimatiebewijs nodig.

Heeft u geen verzekering?

Ga dan naar het Serviceloket financiën, naast de Registratiebalie in de hal van Rijnstate locatie Arnhem.

U kunt het Serviceloket financiën ook bellen: 088 - 005 5734 of een e-mail sturen: zorgadministratie@rijnstate.nl.

Nee. Via Mijn Rijnstate kunt u onderdelen van uw medisch dossier inzien. Uw gegevens staan echter niet op internet. Mijn Rijnstate is een beveiligde omgeving die tussen de beveiligde computeromgeving van het ziekenhuis en het internet staat. Nadat u bent ingelogd met uw DigiD en extra controle via sms of DigiD-app wordt er tijdelijk een verbinding gemaakt met uw dossier op het beveiligde netwerk van Rijnstate. U ziet uw gegevens dan in Mijn Rijnstate.

Zodra u uitlogt, wordt deze verbinding direct verbroken en stopt de online toegang tot uw gegevens. Uw gegevens zijn dus alleen online te benaderen als u dat zelf wilt.