1. Uw factuur
Tarieven en vergoedingen
Patiënte met arts en verpleegkundige in behandelkamer

Uw factuur

In veel gevallen wordt uw behandeling rechtstreeks door ons gedeclareerd bij uw zorgverzekeraar. Als dit niet mogelijk is, dan krijgt u zelf een factuur voor de behandeling toegestuurd. Betaalt u deze factuur binnen 28 dagen. Als het om een verzekerde behandeling gaat, kunt u dit bedrag vervolgens zelf declareren bij uw zorgverzekeraar.

De facturen die vanuit ons worden verstuurd, zijn opgesteld volgens de richtlijnen van de Nederlandse Zorgautoriteit (NZa).

Vragen over uw ontvangen factuur

Heeft u vragen over uw factuur, bekijk dan onze veelgestelde vragen. Staat uw vraag hier niet tussen, dan kunt u contact opnemen met onze afdeling Zorgadministratie. U kunt een e-mail sturen naar zorgadministratie@rijnstate.nl of bellen op werkdagen tussen 9.00 tot 16.00 uur naar 088 - 005 5734.

Vragen over de vergoeding van uw behandeling

Heeft u vragen over de vergoeding van uw behandeling? Neem dan contact op met uw zorgverzekeraar. Deze kan u voorlichten over de vergoedingen die gelden voor uw zorgpolis.

www.dezorgnota.nl

De Nederlandse vereniging van ziekenhuizen (NVZ) en Zorgverzekeraars Nederland (ZN) hebben een gezamenlijke website www.dezorgnota.nl. Deze website is bedoeld om patiënten en verzekerden uitleg te geven over de inhoud van de zorgnota en veel gestelde vragen over de zorgkosten te beantwoorden.