Patiënt is thuis ingelogd Mijn Rijnstate via een tablet

Patiëntenportaal Mijn Rijnstate vernieuwd



Op woensdag 16 november was het patiëntenportaal Mijn Rijnstate tijdelijk niet toegankelijk. Dit had te maken met een geplande update die nodig was om in de toekomst beter in te kunnen spelen op innovaties en nieuwe functionaliteiten binnen Mijn Rijnstate. Inmiddels is de update afgerond en is Mijn Rijnstate weer toegankelijk.

Wat is er veranderd?

Mijn Rijnstate ziet er grotendeels hetzelfde uit als u gewend bent. Het is vooral overzichtelijker en makkelijker te gebruiken.

Machtiging aanvragen via DigiD Machtigen

De belangrijkste zichtbare verandering is de manier om toegang te krijgen tot Mijn Rijnstate van iemand anders. Dit noemen we een machtiging. Het aanvragen van een machtiging gaat vanaf nu via DigiD Machtigen. Op de pagina over Machtigingen leest u hier meer over.

Als u vóór 16 november 2022 al gemachtigd was of iemand gemachtigd heeft, verandert er voor u niets. U logt dan nog steeds in op de manier zoals u gewend bent.

Vragen?

Heeft u vragen over Mijn Rijnstate? Neem dan contact op met de Helpdesk van Mijn Rijnstate via ons vragenformulier of bel naar 088 - 005 7988. De Helpdesk Mijn Rijnstate is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 8.30 uur tot 17.00 uur.

Sluiten

Welke informatie wilt u downloaden?

De pagina die u nu bekijkt, is automatisch aangevinkt om te downloaden. Ziet u hieronder nog meer pagina’s staan? Dan kunt u zelf aanvinken welke pagina’s u wilt toevoegen.

De huidige pagina

Lettergrootte PDF
Deel PDF via: