Patiënt is thuis ingelogd Mijn Rijnstate via een tablet

Mijn Rijnstate weer toegankelijk na gepland onderhoud



Gebruikt u ons patiëntenportaal Mijn Rijnstate? Houd er dan rekening mee dat u Mijn Rijnstate niet kunt gebruiken van donderdag 14 juli 17.00 uur tot en met vrijdagochtend 15 juli. Ook het starten van een videoconsult met een arts is dan niet mogelijk. Dit heeft te maken met een grote geplande upgrade van ons elektronisch patiëntendossier HiX. Inmiddels is Mijn Rijnstate weer toegankelijk en kunt u gewoon inloggen.

Rijnstate vervangt het digitale ziekenhuisinformatiesysteem door de nieuwste versie: HiX 6.3. Het ziekenhuis is daarmee één van de eerste HiX-ziekenhuizen die overstapt op deze nieuwste versie. Deze stap is noodzakelijk om optimaal voorbereid te zijn op de digitale toekomst. Met HiX 6.3 kunnen we voorop blijven lopen en de zorg nog efficiënter organiseren.

Wat betekent dit?

Verwacht u een uitslag van het lab of moet u nog een afspraak plannen of een vragenlijst invullen? Dat kan nog tot donderdag 14 juli, 17.00 uur. Daarna kunt u tijdelijk niet inloggen. Vrijdagmiddag 15 juli is Mijn Rijnstate weer toegankelijk. Het vernieuwde patiëntenportaal ziet er dan iets anders uit, maar werkt nog steeds op de vertrouwde manier.

Onze zorgverleners kunnen op 14 juli vanaf 17.00 uur tot en met 15 juli 9.00 uur niet in het elektronisch patiëntendossier werken. Ze doen dan alles tijdelijk met pen en papier. Huisartsen zijn erover geïnformeerd dat we ook even geen digitale verwijzingen kunnen ontvangen. Door de alternatieve werkmethode moeten onze zorgverleners daarna een kleine inhaalslag maken om alles te verwerken in het vernieuwde elektronisch patiëntendossier. De nieuwe versie zal ook wel even wennen zijn. Daarom hebben we gedurende een aantal dagen iets minder afspraken ingepland. Heeft u al een afspraak gepland staan? Dan gaat deze natuurlijk gewoon door. Uiteraard gaat ook alle acute zorg gewoon door.

Van harte welkom in ons vernieuwde Mijn Rijnstate

Het afgelopen halfjaar is de upgrade van ons elektronisch patiëntendossier tot in detail voorbereid door onze zorg- en digitale experts in samenwerking met leverancier ChipSoft. We gaan er vanuit dat de overstap soepel verloopt en heten u vanaf vrijdagmiddag 15 juli graag welkom in ons vernieuwde Mijn Rijnstate.

Heeft u vragen over het vernieuwde patiëntenportaal? Neem dan contact op met de Helpdesk van Mijn Rijnstate via ons vragenformulier of bel naar 088 - 005 7988. De Helpdesk Mijn Rijnstate is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 08.30 uur tot 17.00 uur.

Sluiten

Welke informatie wilt u downloaden?

De pagina die u nu bekijkt, is automatisch aangevinkt om te downloaden. Ziet u hieronder nog meer pagina’s staan? Dan kunt u zelf aanvinken welke pagina’s u wilt toevoegen.

De huidige pagina

Lettergrootte PDF
Deel PDF via:

Komt u op bezoek bij uw naaste?

Draag dan een mondneusmasker.

De mondneusmaskers zijn gratis te verkrijgen bij de hoofdingang van ons ziekenhuis en op alle verpleegafdelingen.

Namens onze patiënten: dank voor uw medewerking!