
Ervaringen van patiënten
Patiëntervaringsonderzoek
De waardering van onze patiënten en hun naasten is onze belangrijkste graadmeter. Om patiënttevredenheid te meten, gaan we met patiënten in gesprek en houden we doorlopend patiëntervaringsonderzoeken. Daarin vragen we u bijvoorbeeld naar uw ervaring op het gebied van informatievoorziening, communicatie, hygiëne en wachttijden. De resultaten gebruiken we om de kwaliteit van de zorg te verbeteren. Kwalitatief goede zorg betekent immers niet alleen een goed eindresultaat. Ook de weg ernaar toe moet op een patiëntvriendelijke manier gebeuren.
Totaaloordeel
Het totaaloordeel van onze patiënten over 2020 is voor alle afdelingen en locaties gemiddeld een 8,5. Wij zijn trots op dit resultaat.

ZorgkaartNederland.nl
Op ZorgkaartNederland geven onze patiënten ons gemiddeld een 8,4.
ZorgkaartNederland biedt het meest complete en onafhankelijke overzicht van het zorgaanbod in Nederland. U hoeft dus niet op verschillende websites te zoeken naar de zorg van uw keuze. Deze website biedt u ook de mogelijkheid om uw zorgverlener of Rijnstate als zorgorganisatie te waarderen. Hiermee helpt u niet alleen andere bezoekers die op zoek zijn naar een zorgverlener, maar geeft u ons ook praktische suggesties voor het verder verbeteren van onze dienstverlening.